Dgkfj5 Sanki bişi çıkcakmıs gibi tuvaletim varmış gibi oluyor korktum çıkmasın Altan diye böyle olan var mı
QueenJ Dgkfj5 o haftalar benim de oluyordu doktoruma aynı şeyi söylemiştim alttan bi anda çıkacak gibi oluyor diye o da çıkmaz merak etme diyip gülmüştü 😄 ultrasonunuz normalse bir şey olmaz merak etmeyin
Gzde_defne Dgkfj5 bende 32+3üm benimde öyle oluyor baş aşağı pozisyonu almış durumda ama elleriyle kafasıyla sürekli aşağıda oynuyor sürekli de tuvaletim geliyor çok şükür sancımda çıkmadı bence için rahat olsun normal bunlar
htc_ylmz01 Dgkfj5 😅😅 35. Haftalarda adım atmak lüks oldu yarın Dr kontrolüm var 35+1 olduk bakalım ne dicek sezeryan a gün verir mi bilmiyorum 2. Çocuk devlette doğum istiyorum bakalım hayırlısı
Es07 Muayenede çocuk aşağıda demiş miydi doktorun? Hep mi oluyor Ara sıra olup geçiyor mu cnm ? Bende 32 haftadayım Kramp gibi giriyor bazen bana da
gahmoms Merhaba ben 30 haftalıktım erken doğum riskim vb de yoktu. Sizi korkutmak değil amacım ama dikkat ediniz. Alttan cıkıcakmıs gıbı baskı yapıyodu sankı dokturmada soyledım o da onemsemedı ve 30 haftalık suyum geldi dogum basladı
izelaren 32 haftalık olduk bugün bende de oluyor özellikle çok oturup kalkınca yürürken sanki biranda düşecekmiş gibi baskı hissi ama sonra geçiyor. Baş geliş olduğu için artık normal bence oda yerini yapıyor 😍
Baretli Dgkfj5 32.haftalikken bende de aynı his oluşuyordu. Doktora gittim pozisyonu ters ayakları asagida dedi. 34.haftadayim tekrar doktora gorundum pozisyonu düzelmiş dedi ve o baskı hissiyati şu an yok. Muhtemelen ayakları asagida olduğu için aşırı baskı oluyordu