Merve2332 Kızlar 19haftadayız yattığım zaman çarpıntı hissi geliyor. Annem normal , ilerleyen süreçte daha da artacak dedi, halsiz bırakıyor. Kalbin kan yükü arttığı için mi? Sizinde oldu mu?
Duyguanneoluyor Merve2332 evet tıpkı beni anlatmışsın canm şuan 33 haftlığız iyice arttı kan değrrlerim düştüğü içn olduğunu söyledi doktorum
Ecrinefe Inanin bendeki çarpıntı kimsede olmuyordur aşırı kansızlık var bende birtürlü kan değerlerim yükselmiyo dogurmadan bi gün kalp krizi geçirip ölecem diye korkuyorum valla o kadar kötü oluyorum bazen bayılacak hale geliyorum bir buçuk ayımız kaldı sabır