gebesss Kızlar üç gündür berbat haldeyim yutkunamıyorum kusma hissi sürekli bi geyirme yutamama zorluk çekiyorum nasıl geçer acaba midem ekşimiş hiç bişeyden tad alamıyorum 37+5 haftam
tubitubi90 gebesss aynı sorun bende de var geçicek sanıyorum geçmiyor ne iyi gelir bitisi bizi bilgilendirse keşke 🙏 Gebelikle başladı yutkunma zorluğu kusmalar yüzünden ve hala boğazım acıyor balgam gibi ama çıkmıyor gibi bir his sürekli 17 haftalık olcam
Dilay34 gebesss bende de 23. Haftadan sonra çıktı berbat birşey Allah’ım boğazda takıntı sanki ne yersen ye orda kalıyor hissi bulantıda yapıyor 36+6 oldum bu aralar dahada şiddetlendi inşallah geçer doğumdan sonra 🤲🏻
nursenasu27 gebesss lansor kullanabilirsin canım bi doktoruna sor ben hâlâ lansor kullanıyorım 36 haftalık olduk 31 haftadan beri lansor diğer şurup falan hiç etkisi olmadı ben su içmeye bile korkuyordum artık
flz3576 gebesss 27 haftadan merhaba bende öyleyim tek yiyebildiğim süt ve kokopops diğerleri beni maf ediyor
babygirl02 tubitubi90 benim 24 haftada başladı bogazda takıntı yutkunamama şuan 37+4 oldum ve daha çok şiddetleniyor bazen ağlıyorum bile sanki hiç geçmeyecek gibi korkuyorum inşallah doğumdan sonra geçer
tubitubi90 babygirl02 bazı geceler rahatsız etmiyor ama bazı geceler şimdi mesela uyuyamadım. Ilık süt içeceğim iyi gelmiceğni bile bile :( ne yediysem fena dokundu
babygirl02 Dilay34 sizde benim gibisiniz benimde 24 haftada başladı bende 37+4 oldum daha çok yoğunlaştı artık ağlıyorum ben dayanamıyorum bazen şiddetleniyor bazen hafifliyor Bian hiç geçmeyecek gibi korkuyorum açıkçası
babygirl02 tubitubi90 ben aglıyordum artık ya psikolojik olarak da kötü olmuştum kafaya çok taktım ben şuan su bile içemiyorum yani
tubitubi90 babygirl02 kendini bir dinle canım ne iyi geliyor ılık mı soğuk mu ? Ben çok soğuk içtim artık içmiyorum soğuk da iyi gelmiyor olabilir. Sıcak asla iyi gelmiyor ılık en iyisi
Dilay34 babygirl02 aynen vallahi şuan duam bu kadar çektim bari doğumdan hemen sonra geçmesi gitmediğim doktorda kalmadı hiç bişey vermediler
def77 babygirl02 bende 36+4 um 1 haftadir her sbh ac karnina razogen mide koruyucu kullaniyorum.doktor izin verdi cnku geceleri bogulacak gibi uyaniyordum mide eksimesi ve yanmasi sonucu.suruplar asla fayda etmiyordu.Su an agrim kalmadi cok sukur.
babygirl02 tubitubi90 bu son haftalarda sıcak olsun soğuk olsun hiç bişey içemiyorum bebeğim için yemek zorundayım içmek zorundayım ilk başladığı zaman su vs içiyordum ama ama bu 35 haftadan sonra beni daha çok zorlamaya başladı
babygirl02 Dilay34 benimde gitmediğim hastane bölüm kalmadı hamilelikten dolayı diyorlar inşallah hamilelikten dolayı böyledir sizinki bianda mı başladı
aysanay Gaviscon şurup çözüm olabilecek belki de tek şey. Ben de aynı durumdayım ve gaviscon şurup ile yaşıyorum diyebilirim.
Dilay34 babygirl02 babygirl02 bi anda oldu birdahada geçmedi ama ben çok kusuyordum öyle böyle değil günde 5,6 kere rahat öyle ki hiç bir bulantı hapı fayda etmiyordu ama farkettigim kadarıyla süt ürünleri,çikolata, baharatlı yiyecekler ve hamur işleri dahada arttırıyor
tubitubi90 babygirl02 babygirl02 ben başından beri istifra ettiğim için bi gece acillik oldum boğaz ağrısına dayanamadım doktor kamerayla bakılmaz gebeler dedi gaviscon ve parol serum verip yolladı. 2.tremestır daha iyi geçiyor ama reflü hala var bulantı yapıyor maalesef
tubitubi90 babygirl02 Sen de çok dikkat et canım yediklerine ben kakaolu kek yedim çikolata yedim bunlar mahfetti kesin mide asidi arttı boğazı tahriş etti uyumaya çalışcam bakalım 😳
babygirl02 tubitubi90 benim ilk olduğunda bogazıma kameradan baktılar bişey çıkmadı bogaz reflüsü gebelik reflüsü dediler
babygirl02 tubitubi90 çikolata kızartma vs yeme reflüyü tetikliyor malesef bu arada kaç haftalıksın canım
tubitubi90 babygirl02 16 bitiyor ama bana onabuna dikkat et demediler ilk tremestırda olur sürekli kusmaktan denildi 🤨 kusma geçti hala boğazda takıntı hissi geçmedi ☹️ acılı aşırı baharatlı bişe yemiyorum çikolata yiyorum ama dayanamayıp acaba o mu yapıyor neyin dokunduğunu bir bilsem… Yemeklerden sonra çok uzanıyordum ilk başlarda şimdi onu da yapmıyorum 🙂
serenss Benim de doktorum dediki asitten küçük dilin büyümüş takılıyor dediğin küçük dilin babygirl02 Mavi_anne38 flz3576 Dilay34 babygirl02 -Papatya33 tubitubi90
Mavi_anne38 Bende aynı durumdayım 2 ay oldu nerdeyse , şimdi bile acı çekerek yazıyorum , bi yudum su iyi geliyor ama yinebaşa sarıyor , şurup kullanmak istemedim inşallah doğurunca geçer