nur_T post aciyosaniz gelen her yoruma aciksiniz demektir. Suan yorum yapmayin demenizin hic bi anlami yok. Sizin nasil post acma ozgurlugunuz varsa benim de yorum yapma ozgurlugum var. Konuya gelicek olursam. Yillardir burdayim fazlasiyla da aktifim. Bir kere bile gormedim makat gelişli vajinal dogum yapani. Doktor da hic gormedim duymadim. Hangi dogum şeklini yapmak istiyosaniz yaparsiniz bu beni ilgilendiren bi durum degil. Size zaten makat geliste vajinal dogumun cok riskli oldugunu soyledim. Hem annenin hem bebegin hayati tehlikesi olan bi dogum sekli bebek tersken. Siz hala bu dogumu yapanlari doktorlari soyluyosunuz. Dediginiz gibi belki burda yapan vardir ama ben hic gormedim kime sorarsaniz cok riskli oldugunu soyler. Yapanlarda bi sorun olmamistir ama sizde ve ya bi baskasinda sorun olmicsgi anlamina mi gelir? Bunlar sadece bi ihtimal. İhtimal goz ardi edilmemeli. Ayrıca normal vajinal dogum.