Öncelik kürtajını ol canım bende oldum 3 ay oldu kürtaj işin bitsin toparlan hersey yolun girer baksana hamile kalabiliyorsun neden tüp bebek dedin , aç git kürtaja devlette olacaksan anestezili olmak istiyorum
De hiç bisey hissetmiyorsun bende aynı 3 aylık sanarken 2 aylık bile olamadan kalbi durmuş bebeğin aldılar zor zamanlar ama geçiyor emin ol neler geçmiyor ki sadece zaman gerekiyor ,