Öncelikle geçmiş olsun. Yukarida yorumları da okudum, hanımlar üzgünüm ama eksik araştırma ile kendinizi doğurturacaksınız bu gidişle 🥲 günde 1 mg’dan fazla zencefil tüketmek, soğan suyu tüketmek, (sık) nane limon tüketmek kanamayı tetikliyor. Hamilelikte en güvenli içecek günde 1 bardak ıhlamur içmektir. Ben ise sadece sıcak suya 1 tatlı kaşığı doğal bal ekliyorum ve 1 cay kaşığı da Tereyağ (bazen), bogazi bir yumuşatıyor anlatamam. Onun dışında bol bol ılık su için ve dinlenin, başka çaresi yok. He bide bol bol kivi ve C vitamini alın. Doktorların gündelik verdikleri vitaminleri unutmayın onlarda toparlanmaya yardımcı oluyor (özellikle Demir vitamini ). Sağlıcakla kalın 🌸❤️