Hamile41 Bu gece 23. Haftama gircem yarim saat once doktora gttim bebegim 660 gram illa şeker testi istedi sali gunune randevu verdi sizin bebekler kac gram ?
GozdeCemre Hamile41 22+2 miydi meydi 600 gramdı 1 gafta önde gidiyor dedi şeker testini zamanı geldiyse onun için istemiş olabilir mi 1 2 hafta ileriden gidebilir niye direk şekerden şüphelendi ki
Derinnge34 Hamile41 22+5 te 528 gr dı benimki şeker testi fln istemedi hangi hftalarda yapılıyor acaba
Mucizemiz4735 Hamile41 bende en son gittiğim de 500 gram dedi yarım kilo felan dedi 23 haftalığım bebeğin hareketlerini düzenli hissediyor musun
Sedef-345 Hamile41 22+5 im bende 560 gram bebişim drum bişey demedi şekerine baktır falan :/ daha 27. Haftada şeker yüklemesi oluyor diye Biliyorum
Hamile41 GozdeCemre 10 gun ilerde dedi karacigeri gelismez diyet yapman gerekir dedi bn zate cok yemiyorum sekerim oldugunu sanmiyorum saglikocaginda da aclik sekerime baktirdim cikmadi aslinda
Bzkrt1 Hamile41 açlık şekeriyle ölçülmüyor o bildiğim kadarıyla. Bence sen randevunu alıp git baktırki için rahat etsin. Bebeğinin 10 gün ileride olması bile ciddi bi problem olabilir allah korusun önlemini almış olursun. Haftalarımız aynı ama benim bebeğim 570 gr. Bende bugün gittim.. bebeğin cinsiyeti ne bu arada?
GozdeCemre Hamile41 onda hem açlık hem tokluğa bakıyorlar canım 1 2 hafta gerilik İlerilik normal diye biliyorum ama gene de baktır ki için rahatlasın dediğim Gibi ben 22+2 de 600 gramdı hiç de Birşey demedi
Mavigozunannesi 23 haftadayım bende bebeğim 568 gr şeker testi 24. Hafta itibarı ile yapılıyor ama bana haftası ile gayet uyumlu dedi
Mucizemiz4735 Mavigozunannesi bebeğinizin hareketlerini hissedebiliyor musunuz düzenli bende 23₺1im 😐
Mucizemiz4735 Mavigozunannesi günde bir iki kere hafif bi dokunuş gibi hissederim bazı günlerde 1 gün boyunca hissetmiyorum gibi sanki 😐😐
Mavigozunannesi Mucizemiz4735 ilk gebelikte normal sıkıntı yapma benim 2. Gebelik ondan çok hissediyorum belki de birde kilonuz nasıl ben çok zayıf hamile kaldım zayıf bayanlar daha çok hissedermiş karın da yağ olmadığı icin
Oges Hamile41 23+5 ye gittiğimde 813 gramdı 😬 şekerime bakıldı çok şükür bir döküntü çıkmadı biraz önden gidiyor erken Doğum riskim var o yüzden kg sunun ilerde olması benim için sevindirici
Mavigozunannesi Mucizemiz4735 dr kontrrollerde sorun yok diyosa hiç kafana takma gebeliğinin tadını çıkar