Arkadaşlar çok mutluyum minik kuzum bugün sabah küvezde çıktı eve getirdik çok mutluyum bu mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim😁😉 ama bir sıkıntımız var kayınvalidem dakka başı bu çocuk aç yedir yokk yanlız bırakma bebeği başının altına çalı süpürgesi koy makas koy diyor sizinde böyle batıl inançlarınız var mı ? Yada ne kadar doğrudur