emosduygos Demem inşallah canm vardır gerçekten korkuyorum 4 tane awox yaptım hepsinde silik çizgi var ama en belirgin en son yaptığımda çıktı
1ogrencianne emosduygos hamilesin gibi duruyor. Awox bende hiç yalancı pozitif vermemişti. Olmayınca direkt negatif çıkartıyordu. Kan ver bence adetten önce de kanda çıkıyor
emosduygos 1ogrencianne 4 tane awox yaptım hepsin de çok silik çizgi çıktı ama en belirgin bu dün attığım da çıktı innovita da yaptım onda da silik çıktı
xxR4bia emosduygos gri duruyor sanki kuruma çizgisi ama çok da belirgin. İki gün sonra tekrarlayın bi isterseniz. Bir de testin içini açmayın yoksa bu tip çizgiler belirliyor yanıltıyor
emosduygos drsn01 xxR4bia kuruma çizgisi belli bir sonra olması gerekmiyor mu benm sayfada attıklarım 5. Dk olusmaya başladı
drsn01 Bnde test yaptım ama negatif çizgi çıktı sonra baktım yatay bi cizgide var ikinci olarak böyle birsey taşıyan var mı fotoğraf atmak istiyorum nasıl atııcam bilmiyorum