adinsmom2 emosduygos test ilk 5-10 dakikadaki sonucu kabul ediyor sabah yapılıp yarım saat sonrakini kabul etmiyor sabah tel çizgi ise negatiftir
Mommysangels emosduygos Sabahkini görmedim fakat orda da gözükmüş zaten canım hamilesin teste göre bende adetime 6 7 gün kala öğrenmiştim hamile olduğumu. Kan ver en iyisi 💕
1ogrencianne emosduygos hamilesin gibi duruyor. Awox bende hiç yalancı pozitif vermemişti. Olmayınca direkt negatif çıkartıyordu. Kan ver bence adetten önce de kanda çıkıyor
adinsmom2 emosduygos baktım canım bende hep awox kullandım çocuklarımda sabahkine göre gebesin allah tamamına erdirsin❤️
emosduygos adinsmom2 ama işte akşam durunca böyle olmuş canm bilemedim hevelenmekte istemiyorum innovita yapmıştım onda da çıkmıştı
emosduygos bahaarkaya yaa inşallah canım 4 tane awox yaptım dünden beri hiç biri ilk idrar değil adete de daha 3 4 gün var innovita da çıktı awoxlarda hep silik bir yanım umutlandı bir yanımda korkuyor erken diye kanda vermek istemiyorum
adinsmom2 emosduygos yok yok var canım gebelil ilk gebeliğin mi bir beta hcg baktır kan ver emin ol için rahatlasın
adinsmom2 emosduygos 3haftalık öğrendim ben bütün çocuklarımı hatta 5 haftalığım şu an kanda idrardan 1 haftaya kadar daha erken öğrenebilirsin kan vermek en iyisi önce kana karışır sonra idrara