1 ocak 19.00 da hastaneye gittim. Spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti. İğnem kolaylıkla yapıldı uyuşturuldum uzandım. Ameliyat başladı 19.20 gibi bebeğimin sesi geldi. Çekiştirmeleri
Hissettim acı yoktu. 20.30 gibi bebeğimle odaya çıktım gayet kendimdeydim. Kum torbası koyulmuştu 2 saat sonra drum geldi karnıma bastırdı kanama kntrlü yaptı çok hafif hissiyatım oldu sancılı uyuşuktum zaten. 00.00 da su içebileceğimi söylediler içtim. Sonrasında hoşaf ve tavuk suyu geldi onu içtim. Gece 2 gibi yürütüldüm. Diğer 2 Sezaryenime rağmen sanırım en kolayı buydu. İlk kalkış biraz zordu ama hallettim. Çok sık yürüyüş yaptım. Bol su içtim. Sütüm geldi. Bugün 5. Günüm ağrılarım azaldı günden güne daha iyiye gidiyorum. Bebeğimde bende sağlıkla evimize kavuştuk. Herkese sağlıklı sıhhatli doğumlar diliyorum.