1 buçuk sene önce toxoplazma enfeksiyonu yüzünden 5 buçuk haftalık düşük yaptım ve bu enfeksiyonda şuna bağışıklık kazandım çocuk düşünüyoruz prolaktin hormonun 53 doktor 100 ve 100 ün üzerinde olursa sıkıntı dedi ne yapmam gerek geçen ay deneme yaptık 3 4 defa bu gün adet oldum tutmadı