seydanurdemir Merhaba Sakaryadaki özel hastanelerde güncel doğum fiyatları nedir bilenler yazabilir mi? Ayrıca memnun kaldınız mı verilen paraya değer mi ? (Hastane, temizlik, ilgi alaka, sağlık vs her açıdan)
cerensare seydanurdemir ben beyhekime gidiyorum sezeryan 43 normal 55 dediler henüz doğurmadım memnuniyetle ilgili bir yorum yapamayacağım 😂
queenofrose seydanurdemir ya yılbaşından önce heryere sormuştum ama yılbaşından artacak demişlerdi. İnş bilen çıkar. Arkadaşım beyhekimde yaptı memnundu. Bende orayı istiyorum. Medarı çok sevemedim. Hangi doktor takiplisiniz
seydanurdemir queenofrose Henüz doktora gitmedim daha yeni öğrendim soru da aceleci davranmış olabilirim 🥲 7-8 haftalık olmasını bekliyorum iyice netleşsin diye
queenofrose seydanurdemir tabi. Ben beyhakimde gülten hanıma gidiyorum. Başka suratsız duruyor. Sonra senin takipli hastan olduğunu fark edince bi açılıyo 😄 memnunum şuan. Ben yaparım bi 20 güne doğum. Beyhekim de olur diye düşünüyorum. Yazarım inş buraya ☺
seydanurdemir queenofrose Çok teşekkürler sağlıkla alın kucağınıza ve doğumdan sonra müsait olduğunuzda anlatırsanız çok sevinirim 🥰
elasyg Bende ilknur hanıma gidiyorum, çok memnunum normal doğum güncel fiyat olarak 43 bin dediler sezaryan 35 bin dediler medarda yaptırıyor doğumu özel ebenizde yanınızda oluyormuş, özel doğum koçu
seydanurdemir elasyg Çok yüksek fiyatlar ya hani tamam anlıyorum kendilerine göre sebepleri vardır ama niye bu kadar fazla akıl alır gibi değil muayene de öyle doğum da o fiyata çocuğa neler alınır neler gerçekten durumu olsa bile insan bir düşünüyor