Kızlar Perşembe günü hamile olduğunu öğrendim beta verdim 34 çıktı pazartesi gününe kadar bekledim tekrar verdim 23 çıktı doktoruma gittiğimde ultrasonla baktı o zaman daha kan tahlili vermemiştim kese gibi bir şey görünüyor dedi ama tam emin değilim dedi sonra beyanın düştüğünü öğrendik yarın tekrar gideceğim sizce ultrasona girmeli miyim Beta yükselir mi Kese gibi şey ne ki acaba