3-4 gündür kabızım Demir ilacından oldu ilacı bi süreliğine bıraktım tuvalette çok zorlanıyorum asla ıkınmıyorum da normalde düzelirdi birkaç güne bu sefer uzadı Duphalac şurup yazdırayım diyorum aile hekimliğinden kendi doktoruma danışıp da siz de kullandınız bi zararı olmadı demi şurubun