Merhaba hanımlar 14 haftalık gittiğimde kontrole Doktorum %99 erkek dedi.17 hafta oldum bugün üniversitede Prof a gittim başka bı sebepten oda baya baktı kız dedi eminim dedi.14.haftalar erken oluyor cinsiyet için dedi.Daha degisir mi acaba ben şoktayım inanamıyorum çünkü🫣biyle olup yine değişen varm??