zeynepharun Kızlar 26 haftalık hamileyim. Gün boyu karnım hep sertti ve ağrı vardı. Hala devam ediyo. Sizce normal mi
Guzel_ailem zeynepharun haraketlerindede azalma varmı yada.. Öncekine göre dahamı az oynuyor.. Yada çok mu oynuyor
zeynepharun Ysn Guzel_ailem Serum taktı ve yatış yaptı kızlar. Yatışı ben kabul etmedim. Progestan verdi. Ultrasonla bakılmadan yatış istemedim
Ysn zeynepharun neden kabul etmedin korkutmak istemem ama bu hareket azligi karin sertliği belirtisi ile doğum yaptim ve bebegimi kaybettim keske benimlede ilgilenselerdi yatis yapsalardi hata yapıyorsun