erkekannesi__ Kendimi kasan kapatan biriyim istemsizce ve pazartesi çatı muayenem var . Deneyimliler bi fikir verir mi acaba çok acılı mı uzun mu sürüyo kolaylaştırmak için yapılabilecek bişey varmı gibi gibi tüm bilgilere açığım endişeliyim 😣
melmih12 erkekannesi__ hayıııır hiç korkmayın sadece güzel güzel nefes alıp verin 30 saniyelik acısız bir şey. Hiç kasmayın
kubos-123 erkekannesi__ Korkukacak bir şey yok gerçekten saniyeler sürüyor. Derin nefes alın ve kesinlikle kasmayin kendinizi . Ben ilk çatı muayenesi olacağını bilmeden oturdum o koltuğa ama çok kolay geçti , yurtdışında çok sık yapılıyor
cansuuusuu erkekannesi__ canım bende bugün oldum çatı muanesi post açmıştım hatta nasıl oluyor kaç saniye fln diye 😂😂30 sn faln sürdü doktor elini soktuğunda kasmadım sonradan eliyle içinde kontrol ederken kastım biraz ama korkulacak kadar değilmiş yani .Kan geldi biraz o da normal dedi doktorum ben yaptım dedi oluyormuş kan gelmesi sonradan lekelenme tarzında devam etti gayet normalmiş.korkma hiç kötü düşünme kasma sadece kendini fazla
ikincibahar_08 erkekannesi__ tek yapman gereken kendini bütün vücudunu rahat bırakmak o kadar kolay bir şey ki asla korkulacak bir durum yok tabiki kendini sıkarsan acı hissedersin vücudunu gevşek bırak saniye sürüyor zaten
erkekannesi__ melmih12 ben vajınusmustum . İlk evlendiğimde de ilişkiye zor girmiştik özür dileyerek söylüyorum ama . O yüzden kendimi kasma sıkma eğilimim çok fazla o yüzden normal doğumu yapamamaktan da çatıda da zorlanmaktan çok korkuyorum 🙄
erkekannesi__ cansuuusuu ay hadi inşallah ya doktorla ilk kez bu samimiyete erişicez ona ayrı stresliyim acır mı diye ayrı stresliyim sonucunu ayrı merak ediyorum 😊 36. Haftadaym bunhaftaya kadar hep endişem bebek sağlığıydı bugun itibarıyla kendime döndü tüm endişem 😁
cansuuusuu erkekannesi__ rahat ol canım hiç tedirgin olma kasma içinden ne varki bunda de dayanırım ben de ben öyle yaptım 😂😂çok rahat geçti utanırım diye de düşünmüştüm ama hiç utanmadım ne yalan söyleyim 😂Sadece kendini o an motive et oldu bitti sonra