Kızlar ben bugün 75 mg şeker yüklemesi yaptırdım.
Açlık 81
1.Saat:205
2.Saat:175
Gebelik şekeri tanısı konuldu dahiliye direkt insülin başlatti.
Bu akşam yemek sonrası ölçüm yaptım henüz insülin vurmadan.
Yemekten sonra 1. Saat:97
- Saat:96 olarak çıktı.
Böyle olunca insülin vursam mi vurmasam mi bilemedim. Bu tarz bir durum yaşayan var mı? Doktora tekrar gidene kadar en azından bir fikrim olsun diye soruyorum🥹🫶 ( Bu arada toz ya da asidi kacmiş gibi olandan falan değil normal pet bardak içerisine toz beyaz şeker eritip icirdiler iki bardak böyle yapan var mı ya 🤭😂 )