Ya kızlar kendimi o kadar çok şiş hissediyorum ki midem davul gibi 5+1 daha henüz şişkinlik afedersiniz gaz aşırı rahatsız edici boyutta nefes alamıyorum artık ya. Çok kilolu da değilim sizde de bmyle belirtiler var mı bir de afedersiniz kabızlık yaşıyorum normal mi