Ecrinefe
Bence hiç zor olmadi aksine genel anesteziye göre daha memnun kaldım bu üçüncü doğumum olacak inşallah yine epidural istiyorum doğum sonrası daha kolay ayağa kalkiyosunuz belinize yapılan iğneden de hiç korkmayın doğum paniğiyle onu hissetmiyosunuz bile