Dilos24 evett hiç negatif enerji almadım gayet iyi iletişimi vardı anlattı ultrasonda gördüklerini vs. Hastanede tam istediğim gibi sessiz sakin. Haftaya cuma tekrar çağırdı günü netleştirip muayene olucam inşallah ya 29 ocak ya 2 şubat doğum 🤭 siz doğum ücretini konuştunuz mu hiç