Kızlar transferim ertelendi 1 ay daha bekleyeceğiz ama bu süre zarfında ilişki olsa sorun olur mu doğal yolla gebe kalma ihtimali falan var yani sonucta hsg cektirdim ama kenarda kaliteli yumurtalarımda var ilk denemem. ama doğal olması her zaman daha iyi değil mi?
Bazende korkuyorum cünkü bir boş gebeliğim var en son gittigim doktor olsa bile kalitesiz olur demişti korkutmuştu simdi ilişki olmalı plmamalı mı 😔