annabellee ozlmakmhmt size 31 de olan bana şuan başladı olmaya sert karın popo dahil batma kasık ağrısı 🥲 38+2
ozlmakmhmt annabellee benim ikinci çocuğum 35+6 da dogdu bunda da su fazlalığı böbrek kalınlaşması ve aşağıda olduğu için erken doğum riski var onun için çok tedirgin oldum
ozlmakmhmt annabellee canım riskin kalmamış doğum zamanı içine girmiş gelsede erken değil karnında ağrısini sancısını cekmektense yanında yatsın artık öyle zorluğunu çek 🙃
Ecrinpoyraz ozlmakmhmt ben 37 haftalıkken ilk kızımda bahsettiğiniz karın sertleşmesiyle acile gitmiştim gece ve nst sonucunda doğum başlamış sancılar var denilip beni doguma almışlardı . Sertleşmenin sebebi kasılmaymış . Ben sancı hissetmiyordum ama nst de çıkmıştı
ozlmakmhmt Ecrinpoyraz bende ondan korkuyorum daha çok küçük oğlumda kuvezde yatmıştı erken doğduğu için bu ondanda küçük hafta olarak
Irem-61 ozlmakmhmt teşekkür ediyorum benim ilk olduğu için anlayamıyorum. Gittiniz mi doktora ne dedi. Allah yardımcınız olsun
ozlmakmhmt Irem-61 gitmedim hareket etmeye başladı biraz sertlikte hafiften dağıldı ama sabaha tamamen geçmezse gidicem sabah zaten sağlık ocağında randevum var onlara danisicam
ylnydgd ozlmakmhmt haftasonu bende oldu 1 saatten fazla sürdü doktor nst ye yönlendirdi. Bir şey çıkmadı suyu arttır dediler aksam da yatarken magnezyum aldım ertesi gün daha iyiydi. Suyu azalttıysanız o da çok etkiliyor yudum yudum 2-3 bardak su içebilirsinşz
ozlmakmhmt ylnydgd bana suyun fazla demişti bir hafta önce gittiğimde alt tarafta taş tasiyormusum gibi hissediyorum demiştim sonra bobreklerimde bı sertlik var dedim ulrtasona gönderdi ondada böbrek kalınlaşmam çıktı magnezyumu değiştirdi ücretli bir magnezyum aldirtti suyuda bol iç dedi açıkçası çok icemiyorum
ozlmakmhmt Damla________ bana suyun fazla demişti bir hafta önce gittiğimde alt tarafta taş tasiyormusum gibi hissediyorum demiştim sonra bobreklerimde bı sertlik var dedim ulrtasona gönderdi ondada böbrek kalınlaşmam çıktı magnezyumu değiştirdi ücretli bir magnezyum aldirtti suyuda bol iç dedi açıkçası çok icemiyorum
ylnydgd ozlmakmhmt su çok farkettiriyor 2,5 lt altında içersem karnım taş gibi oluyor 2,5 lt üzeri içersem magnezyum bile almıyorum sertleşme olmuyor. Takip edebilmek için şişe alın yanınıza ne içtiğinizi bilince daha dikkat ediyor insan
ozlmakmhmt ylnydgd sertleşme geçmedi sağlık ocağına gittim kasılmaların var çok sertsin hemen acile git dedi acile gittim nst bağladılar ağrım çıktı serumla ağrıyı durdurdular idrar yolu enfeksiyonum da varmış o da tetikliyormus
ylnydgd ozlmakmhmt gelmiş geçmiş olsun bugün benim de biraz sert ama bakalım. Hepsi sağlıkla zamanında gelsin inşallah