Mihribanalp Merhabalar benim bir oğlum olacak nasip olursa oğluma kayınpederimin ismini vereceğiz eşim istediği için fakat kayınpederim yasıyor yasayan insanin ismini koymak iyi değil diyenler var bu konuda net bilgisi olan varsa lütfen yazar mısınız
Omaraysegul Mihribanalp ne alaka canim hic duymadim. Abimler babamin adini koydu yasiyor kaynimda oyle kayinpederim adini koydu yasarken.
Bebeginehasret Mihribanalp yokkk tam tersine derler vefat etmisin ismini koymayın ama bana göre ikiside cok sacma koymak isteyen koyar istemeyen koymaz
Papatyapapatya Mihribanalp benim kardeşiminde çocuğuna babamın ismini koymuşlar...babamdan yaşıyor...böyle şeylere inanmayın...hiç bi şey olmaz...❤