ikibalannesiii xxR4bia dur bakalım umutsuzluğa kapılma geç döllenme olabilir beta hcg hala kana karışmamış olabilir adet gününü bekle biliyorum beklemek çok zor ama inşallah güzel sonuçlar alırsın
xxR4bia ikibalannesiii inşallah canım ya adet olunca uygulamaların hepsini silip kafamdan çıkartmayı düşünüyorum ta ki hamile oluncaya kadar ☹️☹️
ikibalannesiii xxR4bia Rabb’im en kısa zamanda nasip etsin inşallah sana ve tüm isteyenlere canım benim stres gerçekten çok etkiliyor