yenianne_adayl Merhaba ilk gebelik ve yerleşme kanaması olmadım ve cinsiyet kız olduğu için olmamişsındır diyorlar cinsiyet daha belli değil doğru bilgimi sizce
bebegimle_ben yenianne_adayl oyle birsey mi varmis valla hamile degilim bilmiyorum bebek dusunuyoruz ugrasiyoruz valla bilmek isterim eger oyle birsey varsa cinsiyet ayirt edilir benim kardesimin esi hamileydi yerlesme kanamasi yasadi kiz dedim kiz halasi oluyorum belkide dogrudur
Tortilla yenianne_adayl ilk deda duydum bende ılk gebelıgımde olmadım kızım var😇 sımdıde olmadım 4 haftalıgım
zeynepctk yenianne_adayl oğlum var bi tane yerleşme kanaması olmadı şimdi kızıma hamileyim yine olmadı. Cinsiyetle alakalı değildir bence
superstar_00 yenianne_adayl Arkadaşımın yerleşme kanaması oldu çocuğu erkek benim yerleşme kanamam oldu çocuğum kız.
yenianne_adayl bebegimle_ben ben de ilk defa duydum kaynanam kizlarda yerlesme yasamamis erkeklerde yasamis o dedi bende şok oldum
bebegimle_ben benim kardesimin karisi yerlesme kanamasi yasadi kiz geliyor ama sen yasamadiysan kizmi erkekmi acaba bunun hwkinda bilgisi olan varsa bekleriz yorumlara
ebrudefnee yenianne_adayl ilk gebeliğimde yerleşme kanaması olmadı cinsiyet kızdı şimdi 2. Gebeliğim bunda da olmadı sadece nokta kadar kırmızı birşey görmüştüm peçetede ama oda yaradan fekandır diye düşündüm başka birşey görmedim çünkü cinsiyet daha belli değil
Keziban yenianne_adayl alakası yok bence ilk kızım da olmuştu ikinci kısımda da oldu arkadaşımın ilk gebeliğin onda da olmuştu