Rabia-Bay44 50 mg şeker yüklemesi yapıldı ve 1 saatin sonunda şeker ölçüm cihazıyla şeker ölçtüler 146 çıktı aslında 140 sınır gözüküyordu ama doktorum 120 nin üzerinde olmasını istemiyoruz ayrıca bu ayda 3 kg almıştım biraz kilo için de dikkat etmek gerekir dedi diyetisyene yönlendirdi diyetisyen bir diyet verdi bu diyete göre yeşillik ve salata bol bol tüketebilirsin ancak beyaz un ve beyaz undan yapılan her şeyi yasakladı ( beyaz ekmek, pirinç, mısır, makarna vs) tam buğday ekmeği kullanıyorum bu yüzden ilk başta zor gelse de alıştım kahvaltıda mutlaka 1 yumurta zeytin peynir ve bol yeşillik tüketiyorum öğlen yemeğinde sebze yemeği yoğurt ve salata ,ikindi gibi de süt kefir meyve ve kuruyemiş , akşam yemeğinde ise et yoğurt ve salata şeklinde protein ağırlıklı beslenmemi söyledi yemeklerimin arasının en az 2 saat olmasına dikkat ediyorum özellikle yemeklerden sonra uzanmak ya da oturmak yerine biraz hareketli olmaya çalışıyorum ilk hafta sonunda açlık ve tokluk tüm şekerlerimi şeker ölçüm cihazıyla evde kontrol ettim ve çok şükür hepsi iyi çıktı yarın kontrole gideceğim büyük ihtimalle diyete devam etmemi söyleyecek ancak tatlı çok seven biri olarak çok zorlandım bu iki hafta arada bir kaçamaklara izin verirse çok mutlu olurum umarım hepimizin sonuçları iyi gelir ❤️