gecemavisiii benim de 2 muayenedir erkeğe benziyor ama emin değilim bacaklarını açmıyor dedi. Nuba göre değil de o saniyelik hareketlendiklerinde bacaklarını biraz olsun hareket ettirseler doktor arayı görebildiyse bir tahmini oluyor bu şekilde tahmin etmiştir diye düşünüyorum. Benim de 14. Haftam ben de kesin olmadığı için erkek benimsemek istemiyorum ama 2 haftadır da alışmaya başladım bu fikre, bu muayenede de benzetince iyice erkek diye düşünmeye başladım. Gösterince kız derse şok geçirmek de istemiyorum 😂