Papatyam02 Kızlar 3. Asılamam tuttu bugun kan verdım hıc umudum yoktu 😊 rabbım ısteyen herkesı sevındırsın
teraziela Papatyam02 Hayırlısı olsun canım Allah tamamına erdirsin 🙏 bol bol dinlen dikkat et kendine🙏
ozge1001 Papatyam02 yaaa gerçekten mi sağlıkla büyüsün inşallah benimde 4. Aşılamam bugün test günümdü regli olmadım ama testte vermedim negatif görmekten korkuyorum regl olcakmışım hissi var
Papatyam02 Hepınıze cok tesekkur ederım rabbım saglıcakla ısteyen herkese nasıp etsın aslında agır kaldırmak dısında bıseye dıkkat etmedım
Papatyam02 ozge1001 teskkur ederım ben aslında umudum yoktu kan bıle vermek ıstemıodum doktorum sonrakı tedavının devamı ıcın kan testı yaprır dedı mecburi gıttım hıc beklemıyordum
ozge1001 Papatyam02 ben ekstra bi ialç kullanmıyorum progesteron vs 14 günden önce adet olursun tutunmazsa demişti doktorum
Papatyam02 ozge1001 ben uc asılamada da kullandırdı doktorum progesteron degerın yuksektıse belkı gerek duymamıstır bu benım yorumum tabı bılmıyorum