Merhaba 2.gebeliğim olduğundan sezaryen olacak. 4 nisan olarak istiyorum tam 39.haftam oluyor. Ama cumartesi gününe denk geliyor cumartesi öğlen doğum yapsam pazartesiye kadar hastanede mi kalıyorum? Yoksa pazar günü taburcu olabiliyor muyum? Birde 2.gün kalacak olursam oda için 2 gece ücreti mi ödüyoruz? Tecrübesi olan yazabilir mi?