Jrnfudjrjr Kızım 20 günlük emziriyorum ama 2 gündür sağ göğsümde koltuk altıma yakın bir sertlik var üstelik çok ağrıyor sıcak su tuttum masaj yaptım sağım da yaptım ama yumuşamıyor bugün hep o göğüsten de emzirdim ne yapsam iyileşir
nur0928 Jrnfudjrjr İlerlemeden bolca sağım yapın ilk zamanlarda bebekler memedeki sütü boşaltamıyor elektrikli yada manuel pompa kullanın sağım yaptıkça rahatlarsın
alprn Lahana kaynat ılık ılık koyun üst üste göğsünüzü kapatsın ben öyle yaptım yumuşayınca sağım yaptım duş aldım sağdıktan sonra buz koydum
alprn Bide bebek doyunca sağım yapın kalanı bn çok yaşadım bebeğim gazlı bir bebekti sürekli emdiği halde mastıt oldum bide ilacı var onu kullandım aile hekimi yazıyor
flz3576 Jrnfudjrjr alla alla tuhaf hastaneye git erteleme mastit çok ciddi bişy eğer öyleyse önlenir hemen belki
Noyimommy Jrnfudjrjr bende de aynı durum oldu genel cerraha gittim muayene etti mastit olmussun iyiki erken yakaladın dedi antibiyotik verdi birde mutlaka göğüs ucu kremi sür her emzirmeden sonra da meme ucunu temizle sıcak nemli havluyla kompres yap dedi antibiyotik iki gün kullandım hemen geçti ağrı sızı ilerleyip apse yaparsa bebeğini emziremezsin dedi bence geçmiyorsa bi doktora görünün
Ceku256 Jrnfudjrjr bende de oldu geçenlerde sol tarafıma yatınca dışarıdan daha belirgin dokunabiliyordum soluma yatarak masaj yaparak sağdım açıldı çok şükür.
borulcem Jrnfudjrjr evet malesef acısada inatla o göğsünüzü verin duşta sıcak su altında masaj yapın ovmaya çalışın çok acıyordur ama yinede yapın
Cinarsaitinannesi Jrnfudjrjr Duşta tarağınızla göğsünüzü tarayın sıcak suyla masaj yapın biraz sağım yapın sonra buz koyun göğsünüze bir de parol iç ben bu şekilde atlatıyordum geçmiş olsun çok ileri derece de sertlik ve ağrı varsa genel cerrah yada sağlık ocağına git antibiyotik verir iyi gelir o da