minikmucizem26 seymakayikci benimde kese.m aynen boyle yuvarlak toplu gorunuyor bazısı kiz bazısı erkek dedi anlmdm gitti 🙃
hulyadurmuss Duygukul yok canım o dediğin de de olmuyor benim oğlum var sağ altta olursa kız sağ üstte olursa kız sol üstte erkek olursa erkek sol altta olursa erkek diyorlar normal de benim oğlumun sağ üstteydi şimdi bu bebemin sol altta ahahah inancım 0 😂
Duygukul hulyadurmuss aynen bende çok inanmıyorum böyle şeylere ultrasonumdan yola çıkarak herkes kız dedi nub teorisine göre henüz öğrenmedim ama Ramzi teorisine göre erkek çıkıypr bende çok inanmadım ona ama keseye göre tamamen yanlış çıkıypr