Mihribanmuharrem Kızlar 36 haftalığımız nstde sancım çıkıyor sürekli 2 kez ciğer geliştirici ve serumlar yapıldı geldim ewe cuma günü yine gidicem ama 2 kez akıntım oldu nişan mı deil mi bilmiyorm sizce bilgisi olan varmı canlar
desertbird Mihribanmuharrem kızım 4 yaşına girdi elhamdülillah 35 haftalık dümyaya geldi , akıntı dediğin nadıl bir akıntı açık pembe lekelenme gibi mi
mysunshine1 Mihribanmuharrem 36 hafta doğum için normal bi hafta neden ciğer geliştirici vurdular ki bide bu iğne nereden yapılıyor acaba benim oğlan da erken gelmeye miyetli de
orhismommmmmm Mihribanmuharrem Oo bişi olmaz annesi korkma bide ciger geliştirici yapmışlar kızlar ztn erken geliyo
deletedmom43191 orhismommmmmm net konuşmayın bu kadar kızlar erken gelmez gec gelenlerde var vaktinde gelende var 36 hafta tamda normal sayılmaz ne kadar durursa bebek o kadar iyidir
Mihribanmuharrem mysunshine1 Bana 34 ve 35. Haftada yaptılar canm daha dogrusu 2 gün snra 36 oluyoruz sanırım eğer erken doğarsa küveze girmesin diye vurdular iğne kalçadan