bebistakibi ben de ilk kez duyuyorum doktor da açık kırmızı regl kanı gibi normal dedi plasenta olduştuğu için rahim çevresindeki damarlar çatlıyormuş falan hiç anlamadım ya ağrım sızım yok ama bildiğin adetim pıhtı da geliyor gidiyorum bir şey yok bebek iyi diyorlar ama bunun stresini korkusunu anlatamam Allah herkese sağlıklı kolay gebelik yaşatsın😞🙏🏻