buketdeniz19 busaygun vajinal bakarsa görünür canım ama genelde karından 5000 olmayınca bakmıyorlar ama tabiki her doktor farklı oluyor
buketdeniz19 busaygun ben 5+5 te karından ultrasın ile embriyoyu yolk saçı ve keseyi görmüştüm inşallah sende görürsün
meryemkoc_ busaygun bende 4 haftalık öğrendim kan değerim 1600 du ama kese gözükmedi vajinal usg gözüktü şimdi 6 haftalık daha gitmedim sabırsızlıkla 8. Haftayı bekliyorum
busaygun buketdeniz19 düzenli artışım varsa max 4000 falan olmuştur herhalde… Bulantım vardı o da yok gibi 2 gündür. Olsa dert olmasa dert 😂
keleebeeekkk buketdeniz19 700çıktı 3gün sonra karından gözüktü 5bin yüksek değer aslında 1500üstü de gözüküyor karından önceki de gözüktü benim bu da gözüktü
ikra24 busaygun benimde 4 +5 de kese gorundu cok kucuk du bugunde kontrolum vardi 6+6 hem kese hem bebk hemde kalp atsini dudum rabbim sizinde gonlunuze gore versin insallah
buketdeniz19 derya1108 evet canım idrara sıkışık git daha net gözüküyor benim doktorum hep idrara sıkışık bakıyor
ikibalannesiii busaygun bende 121 ile 10 gün önce falan öğrendim adetime 3 gün varken şuan 5+3 üm sma randevumu haftaya Salıya aldım gittiğimde 6+2 olmuş olacam karından görünsün diye 5inci haftalarda genelde görünmüyor çünkü