orkde Kızlar ıkı gün önce test yaptım negatif cıktı bat 8 ocak ama hiç regl belirtisi yok bende normalde bir kaç gğn önceden çiş yaptıktan sonra kasıklarım ağrırdı adet olurdum şimdi öyle bişi yok siz ne yaptınız belirti varmı test yaptınız mi hiç
dil_n orkde slm 😊 benimde Bat 8 Ocak görünüyor bende de hiç belirti yok sadece kasık ağrısı var Önceden adet öncesi göğüs hassasiyeti ve rahim ağrısı olurdu o da yok bu ay Allah gebelik nasip etsin inşallah hepimize 🌸🌸
Cimcime30 orkde bat 8-9 Ocak test negatıf bugün pembe leke geldı devamı gelmedı anlamadım yerleşme mı
dil_n orkde 3 tane artimed aldım Ayın 1 ve 4 ünde yaptım negatif 😞 elimde 1 test kaldı onu da yarın sabah yaparım ama sadece dua ediyorum 😊
orkde dil_n çok erken yapmışın ama ben ıkı gün çnce yaptım negatıf elımde ıkıtane avox var gecıkme mı beklesem napsam bende :)
orkde dil_n normal test belirti iki gün önce halsızlık oldu baya sonra her yemekten somra miğdem bulandı gecti sımdı sabahları miğdem bulanıyor
dil_n orkde gecikme olursa direkt kan veririm diye düşündüm benim hiç pozitif olan testim yok ya hep negatifti
dil_n orkde inşallah inşallah vardır 🌸🌸 artık öyle bir hale geldik ki belirti mi psikolojik mi anlayamıyoruz
dil_n Cimcime30 merhaba sizi bazı postlarda da gördüm eğer pembe leke dışında başka bir şey yoksa ve gecikme olduysa bence kan verin Benim önceki gebelik (düşük oldu) testte negatif kanda pozitif çıkmıştı