bebekkaplan Kızlar yardımcı olun , uzun süredir geçmeye öksürük yaşadınız mı ? Ne yaptınız , özellikle akşam, gece mahvoluyorum İkiz gebelik diye ilaç da alamıyorum
orgunaryus bebekkaplan geçmiş olsun öncelikle, emzirdiğim dönem covid olmuştum ilaç icemedigim için eşim pekmezin içine limon sıkıp içirdi şıp diye kesmişti. Bunu anneme söyledim onda da faranjit vardır kronik bir tutarsa aylarca geçmez o uygulamış onunda anında kesilmiş. İsterseniz deneyin . Rabb’im şifa versin
ArelinAnnesi1 bebekkaplan benimde ilk haftalarda öyleydi dokyorum ballı ıhlamur içebilirsin demişti bi doktorunuza danışınip deneyen her gün 1 fincan içtim 1 hafta sonunda kurtuldum çok şükür
_mom01 bebekkaplan canım malesef salgına yakalanmışsin sende , bende ikiz gebeyim iki haftadır bende öyleyim yatakları düştük diye mecburen enfluvir antibiyotik yazdı doktorum ama öksürük kaldı bu sekidleyim diye demir takviyesi de yapılmıyor
hayirlisi06 bebekkaplan cuma doğumum var 23 gündr geçmedi Göğüs hastalıkları antibiyotik verdi bitirdik geçmedi Ondan sonra Kbb ye gittim kbb enfeksiyon yok tahriş olmuş dedi Öyle böyle derken 23 gün oldu şükür azaldı İşin kötüsü Bu Cuma doğumum var ve bende ikiz gebeyim ne olur dua edin doğuma kadar geçsin sezeryan da öksürmek den ödüm patlıyor