melisasak35 meryossss erkek gibi geldi içimden kesesi bebeğimle nerdeyse aynı :) haayırlsıı olsun sağlıkla gelsin inşallah
meryossss melisasak35 hadi bakalım öğrendiğimde yazicam bir kızım var evet kızımın kesesiylede farklı ama bakalim
hediyedaghan saadet2308 10+5 deyiz daha ☺️ bir oğlum var bir tane de kız olmasını çok istiyorum tabikide sağlıklı olması daha önemli ☺️