aynr35 Selam kızlar bn şuan 26+2 haftaligim ikiz annesiyim ve bacaklarımda kramplar ellerimde uyuşma oluyo benim gibi onlar var mı ?
piremses34 aynr35 tek gebelik benim kramp magnezyum eksikliğinden diye biliyorum ama yanmaya bende çözüm bulamadım bende ayaklarda da yanma oluyo
Fuunndaaa aynr35 bende ikiz bebek bekliyorum magnezyum içmeyi unutursam eğer ozaman kram giriyor geceleri o yüzden sabah akşam aksatmamaya çalışıyorum
_mom01 aynr35 bende aynı sorunla süründüm demi takviyesi derdime derman oldu resmen uyumayı özlemiştim kan değerlerine baktır magnezyum ilacıdır bilmem ne ilacıdır hiçbiri işe yaramadı sabahlara kadar bir o yana bir bu yana dönüp duruyordum
akn_64 Bende ikiz bekliyorum 33 haftalık bendede var o sıkıntı magnezyum vs ilaçlarımı hiç aksatmadan içiyorum bide epilepsi olunca bu uyuşma özellikle beni çok korkutuyor özellikle allahın izniyle doğum yapalım da geçsin