duyqq Kızlar selam bat 7 Ocak birkaç belirti oldu ama çok takmadım normalde geçen ay 4üne lekelenmem gelmişti şu an ama hiçbir lekelenme yok test yaptım miratech negatif ama sizce yükselir mi böyle olan var mı aranızdaa