kavalakurabiyesi Kızlar kpss çalışıyorum doğuma 2 ay var doğumdan sonra ne yapacağım bilmiyorum bebekle kpss yürüten yada benim gibi yürütmeye çalışacak olan varmı 😂
ogretmenannecik kavalakurabiyesi ben bebeğim 15 aylıkken çalışmıştım atandım şükür. Arkadaşım hamileyken çalıştı biraz doğumdan sonra da bırakmadı devam etti o da atandı her şey sizde bitiyor yani :)
hfhfh kavalakurabiyesi bende kpss çalışanı ve açıktan üniversite okuyorum 2 çocuğum var bir anda sürpriz oldu ve hamileyim çok strestteyim
Busranur_mnts kavalakurabiyesi ayy ben de üni okuyorum 1 Ay kaldı doğuma geçen hafta finallere gittim 2 dersim vardı geçtim çok şükür şubatta doğum olacak inşallah bahar dönemi de şubatta başlıyor bu sefer 6 dersim var geçersem bitecek inşallah bebekle napıcam bilmiyorum 😅😅
Nur482482 kavalakurabiyesi bende yüksek lisans yapıyorum tez dönemim ve 38. Haftamdayım🫢🫢🫢 Allah yardımcımız olsun vallahi 🙃
Elisa0110 ogretmenannecik doğumdan sonra çalışamam gibi geliyo bana toparlanma süreci bebeğin bakımı derken. Siz nasıl bi yol izlediniz sınav için
Momybus Vallahi bende çalışmak istiyorum ama kararsızım çok iş ev hamilelik bide 3 ay sonra bebiş olcak başıma dert almasam mı acaba diyorum
ogretmenannecik Elisa0110 arkadaşım doğumdan sonra 1 ay sonra hemen hemen başlamıştı. Bebeği kucağında emzirirken uyurken bulduğu her fırsatta çalışmıştı. Yarım saat bile boşa geçirmemeye çalışmıştı. Benim oğlum 1.5 yaşındaydı ben de fırsat yaratabildikçe her zaman çalışmaya uğraştım. Yani her şey sizin elinizde. Kafaya koyarsanız olmayacak şey yok
nergiss123 Benim de 1 oğlum var 2 yaşında ve 18 haftalık hamileyim ben de kpss ye çalışmayı düşünuyorum ama hem şuan halsizim hem de doğumdan sonra zor olur çalışamazsam diye düşünüyorum. Zaman geçtikçe de insan süreçten soğuyor bilemiyorum napacağım.
Busranur_mnts kavalakurabiyesi aöf bitti canım lisans tamamlama okuyorum 3. Senem bu da ilk sene evlendim okumaya başladım ilk dönem iyiydi de 2. Dönem ailevi şeylerden finallere çalışamadım kaldı ondan uzadı okul bu sene bitsin artık diyorum seneye 1 yaş bebeğiyle okumak daha zor olur 🤣
kavalakurabiyesi almakay evet ama tempolu değil şu an doğuma 6 gün var 36-36 haftadan sonrası inanın yürütmek çok zor