Cimcime30 Kızlar test yaptım bugün negatıf 24-25 Aralık yumurtlamaydı 26 catlama normalde 8-9 un da olmam lazım adet ama bugün benden pembe leke geldı erken adet olmam yerlesmemı bu ?
adatuna Cimcime30 canım benim tecrübelerime göre yumurtlamanadan 11-12 gün sonra testte çıkıyor varsa ama kaset test mi erken gebelik testi mi yaptın
Taricat Cimcime30 canım eğer yerleşme ise yerleştikten sonra anca azar azar yükselmeye başlıyor beta hCG ondan dolayı eğer yerleşmeyse testte çıkmaz. Önce kana karışacak bir süre sonra sonra idrara geçer bi iki gün daha bekle ve sabah ilk idrarla erken gebelik testi yap
Aysgl97 Cimcime30 yaa inşallah yerleşmedir🥰 hala geliyor mu ? Pembe ve kahverengi olunca yerleşme diyorlar
xxR4bia Cimcime30 yerleşme olduktan sonra beta hormonu salgılanmaya başlıyor. Umut vermiş olmayım her ihtimal olabilir Belki geç döllenmedir yumurtlamayı yanlış hesaplamışsındir yüzden negatif çıkmıştır
asil15 Cimcime30 regjim geçtikten 3 gün sonra silikde olsa pozitif gördüm şükürler olsun şuan 31 haftadayiz
asil15 Cimcime30 işte ikiside olabilir regli öncesinde yerlesmede yarına kadar bekle.devami gelmezse yerlesmedir
Cimcime30 Kızlar @adatuna @Busemustafa @benimbebegimm @busrax_ @Herseydenbiktim @Sevgiiss @sevimlipandahii
sedefhamile Ben regl oldum Ovulasyon da koyu çıkmıştı dün dedim bu ay hamileyım galiba diye o da regl oldum aşırı uzuldum