Ayselli Merhaba arkadaşlar ben bugün itibariyle 11+1 günlük hamileyim tarama testi için yarın gitsem yaparmı doktor, yarın 11+2 olacak erken mi değilmi karar veremedim yardımcı olabilir misiniz ?
Ayselli Sedefhayri dedi ama 1 ay önce dedi 1 ay sonra gel yapalım diye de ben tam ayarlayamadım yarına randevu bulabildim sadece gitsem miki
Ayselli 11 hafta 4 5 günlükken yapıyorlar ben daha 1 gün geçti ondan ben bu programa göre takip ediyorum bide 10 haftalık derse doktor kendisi ondan korkuyorum boşuna uzak yol giderim
Sedefhayri Ayselli gidin bişey olmaz doktorunuza söylersiniz benim doktorumda kontrol için 1 ay sonra gel diyor ben 3 ay sonra randevu alabiliyorum