Bende de aynı durum var şuan 24+6 haftaligim ve ilk zamanlardan beri aşağıda bıçakla kazir gibi hissediyorum 😂 progestan fitil kullandım hep ama ondan da sıkıldım Dr kutu bitince birakabilirsin dedi artık . Bazen gerçekten çok canımı acıtıyor karnım da hissedince fazla canım yanmıyor umarım zamanla doğum pozisyonuna geçer 😂😂