hilalaselll4 Kızlar az önce WC’ye gittim iç çamaşırıma baktım kahverengi akıntı kendimi kontrol ettim peçeteyle sildim baktım biraz gelmiş neden oldu bu çok korkuyorum acile gitsem mi eşime söylesem mi Off lütfen yardımcı olun
dryyvz hilalaselll4 bence kesinlikle bir gidin belki ilaç başlanacak geç kalmamış olursunuz veya her şey yolunda derler içiniz rahat eder
mmia hilalaselll4 hamilelikte her lekelenme önemlidir. İlla bişey olcak diye bişey yok ama bence git acile. Bu haftalarda olur genelde Doktor muhtemelen progestan fitil verir.
adinsmom2 Aaayseeert yerleşme kanaması 4.hafta civarı adet beklenen dönemde olur lütfen yanlış yönlendirmeyin
hilalaselll4 damla_o doktor ne dedi size kızım var 1 buçuk yaşında hep kucağımda acaba ondan mı oldu🥺
Aaayseeert hilalaselll4 bazısının geçte olabiliyormuş diye okumuştum burda ama bence sen yine git bi doktora
dryyvz hilalaselll4 ben de ilk gebelikte o kadar hiçbir şey yok gibiydi ki karnım büyüyene kadar anlamamıştım hiçbir şey ama bunda hafif mide bulantısı kasık ağrısı bel ağrısı her şey yaşıyorum çok yürüyünce belim ağrıyor hatta 5-6 haftada daha çoktu şuan 7.haftadayım biraz azaldı çok şükür
mmia hilalaselll4 evet banada oldu o gün çok yorulmuştum ondan mı bilmiyorum ama acile gittim küçük olduğu için alttan ultrasonla bakmıştı doktor. Bi sorun yoktu ama ne olur olmaz diye progestan vermişti. İlişkiye ara verdik ve bolca dinlendim o sürede
betealt hilalaselll4 inşallah 🤲🏻 gebelikte her kanama kötü bir şey değil ama her kanamada doktora gitmek gerekir
Meryem0560 Bende de olmuştu, düşük önleyici ilaç vermişlerdi. 12. Haftaya kadar ara ara kanama olabilir demişlerdi. Bence bi acile gidin ama kadın doğumcu ile görüşün.
izmir3505 hilalaselll4 panik yapmayın bukadar öncelikle elbette her kanama önemlidir ama kendinizi kontrol edin ben de 5 haftaya yakındı öğrendiğimde doktora gittim ilk kontrol için normaldi herşey iki üç gün sonra kahverengi leke oldu ilk pembe geldi sonra kahve devam etti giittim hemen doktora progestan verdi ultrasonda bişey yoktu ama 12 hafta olduk hala lekelenmem var bazen olabiliyor muş rahim eski kanı kahverengi olarak atıyor muş