2cock kizlar normalde 4de hasta olmam lazmdi olmadm iki gndur cok hastaym crpde yuksekti diye antibiyotk kullandm ve hamileym normalde ilk bebegimde antibiyotk almstm bi kere ama bu ilk zamanlar diye birz tedirgnm ayni durumu yasiyan varmi sizc3 bise olurmu
ecemk94 2cock ilk haftalar ben de çok hasta olmuştum acile gidip serum taktırmıştım acil doktoru birkaç tane ilaç vermişti hamile olduğumu söylemiştim tabii ki. Ama yine de her ihtimale karşı kendi doktoruma ilaclarin görüntüsünü atıp onayını almıştım
plnkrc 2cock 3-4 gün önce kullandım hem idrarda hemde kan da enfeksiyon çıktı daha 4 haftalıkken kullandım işte ilk hamileliğimde 5 aydan sonra kullanmıştım ama bu sefer başlarında olunca çok tedirgin oldum ama doktorum önerdi mecburum bu sefer kullanmazsam düşükle sonuçlanabilir enfeksiyon iyi birşey değil maalesef
2cock ecemk94 acil doktoru gebe olabilecegimi soyledm ods ztn hemen tahlil yapti ve evet pozitif dedi verdigi antibiyotikte hamilelerde guvenle bir antibiyotikms
2cock ecemk94 yani kullandiniz mi bn yeni ogrendm henuz bir doktora kontorole gidemedm sirada bulamadm icin ozel bir hastanede yok yasadgm yerde
betealt 2cock öyleyse canım sorun yok. Enfeksiyon daha riskli bebekler için. Yani zaten hamile olduğunu bilerek yazmış ilacı. Korkma. Bende kullandım
ecemk94 2cock doktorum onay verdiği için kullandım onay vermeseydi kullanmazdım şahsen. Çok geçmiş olsun
Meryem0560 Bende iki haftadır sinüzit ağrısı çekiyorum, artık ağrılar dayanılmaz bir hal aldığı için mecbur antibiyotik kullanmaya başladım son 20 günüm kaldı doğuma uygulamaya göre, hamileler için uygun antibiyotik denildi ama inşallah birşey olmaz 😞
Meryem0560 İlk iki ay da idrar yolu enfeksiyonu için iki ay antibiyotik kullanmıştım doktorum yazmıştı. Siz yinede doktorunuza sorun acildekiler ne kadar ilgileniyorlar kalabalıktan bilemiyorum.
2cock Meryem0560 tsk ederm aslinda birebir ilgilendi doktor rahatsziligimi soyledm snra gebelik durumum oldugunu soyledm tahlil yapti gebeliginz pozitif dedi crp brz yuksek dedi bn brz arastirdm hamilelere en cok kullanilan antibiyotiktn biriyms kadn dogm doktoruna 10 gn snraya sira vardi diye kullanmak zorunda kaldm
2cock plnkrc aslinda bnde ilk bebegmde 5 aydn snra kullanmstm suan ilk aylar diye bi tedirgn oldm bnmde kanda crp brz yuksek cikmisti b8de farkli agrilarmda vardi ondn dolayi
plnkrc 2cock anlıyorum sizi hala ben düşünüyorum acaba idrar da düşmedi mi enfeksiyon vs diye ama kullanmakta istemiyorum mecbur olduğum için 4 gün sabah akşam kullandım crp düştü