meryem9797 Merhaba hanımlar. 28+4 haftalık hamileyim 1300 gram olar ölçüldü bugün. Suyu sınırda dedi. Şeker yükleme istedi. Ama ben yaptırmak istemiyorum. Kafam karışık sizce napmalıyım
nidosh meryem9797 sınırda yani şekeriniz olma ihtimali normalden yüksek. Buna rağmen yine de neden şekerinizin olup olmadığını öğrenip ona göre hareket etmeyi seçmiyorsunuz
Haletiruhiye meryem9797 inanın bir kutu kola içmekten farksız aldığınız şeker :) şeker yükleme testini yaptırın ve doktorların yönlendirmesine göre hareket edin çocuğunuz ve sizin için en doğrusu bu keşke dememek için 🍀