Merhaba bugün kese köşeli dikdörtgen şekilde göründü doktorum düşük riski oldgunu, 10 gün istirahat etmemi mümkün oldugunca yatmamı söyledi. 16 ocakta gel dediklerimi uygularsan %80 sağlıklı ilerler tutunur dedi gebeliğin de düşük tehlikesi olup sağlıklı ilerleyen bebeğini kucağına alanlar var mı aramızda? En ufak hareketimde korkuyorum kaygı yaşıyorum 10 gün nasıl geçecek hep yatıyorum