Pitircikkus begumyldz benım cok yavas yükseliyordu bugun kürtaj oldum ne kadar yavas yükseliyor sızınkı
bitutambahar Aysenur5571 merhaba bende 6 ile öğrendim 2 gün sonra 27 oldu şimdi 4 gün oldu bir daha kan vermedim sizin 22 den 720 ye yükselmesi kaç günde olmuştu 🌸
Birrrcan Pitircikkus anladım bende 7 ay önce kürtaj oldum şimdi hamileyim hep o korku oluyor insanda ya yine aynı şeyler olursa diye
Pitircikkus begumyldz sızın betalarınız gayet ıyı yukselmıs benım 3 gunde 249dan 281 e yukseldı hıc ıkı kat cıkmadı bugun sabah beta verdım sıfırlanana kadar takıp edecegız dıs gebelık olup olmadığını o sekılde anlarız dedi
Aysenur5571 begumyldz cuma vermiştim en son 720 idi bugün doktora gideceğim belki keseyi görebilir diye
snfirdevs Aysenur5571 doktora gidince yazar mısınız kese göründü mü diye bende gitmek istiyorum ama kese gönrünmez gitme diyolar 5+2 yim
Aysenur5571 snfirdevs gittim geldim canım kese gözüktü ama içinde bebek daha yok iki haftaya gel dedi o zaman gözükür herşey yolunda dedi . Karından ultrasonla baktı
bitutambahar Aysenur5571 teşekkür ederim ben haftasonu kan vermeyi düşünüyordum ama 1 hafta daha beklesem iyi olacak gibi 🌸
Aysenur5571 bitutambahar canım vallahi ne kadar sabredip bekleyebiliyorsan bekle . Ben bekleyemedim çok strese girdim . Rabbim haırlısıyla Kucağına almayı nasip etsin 🥰❤️